onsdag 11. februar 2009

...


Nå kom jeg på at jeg glemte å nevne at jeg tok ansiktsmaske idag. Det var deilig! Er skikkelig lenge siden sist, så hadde jeg tilfeldigvis en liggende på badet mitt:)
Det som var litt morsomt, var at den var helt grønn! Eller lysegrønn da. Tok bildet i s/v, så fargen vises ikke uheldigvis. Jeg var heller ikke så veldig nøye når jeg smurte ut maska så har litt i håret osv :p

Nå skal jeg snart gå å legge meg, men først må jeg finne et blad eller noe jeg kan lese i før jeg legger meg.
Er forresten enda mett etter den gode smoothien som jeg og Lena mixet tidligere idag. Vi lager de beste smoothiene! Alt vi gjør sammen blir egentlig bra, når jeg tenker meg om.
Er utrolig glad for at vi har det vennskapet vi har! Håper det blir enda bedre og at vi skal ha det like morsomt i mange år framover!

Sjekk ut bloggen hennes; http://lenachristin.blogspot.com/

Ingen kommentarer: