mandag 16. februar 2009

Brr



Nå har jeg ikke lagt inn noen innleg på et par dager. Grunnen til det er at jeg har vært bort hele helga. Klokka fem på lørdagsmorgenen dro jeg og resten av håndballaget (j16) til Narvik. Det skulle vi spille kamp klokka 09.45. Etter denne kampen dro resten av laget mitt hjem igjen, mens Ina og jeg dro til Bardu sammen med damelaget. Der spilte vi en klokka seks. Det var en kjempemoro kamp og vi lå likt nesten hele kampen, men kampen endte dessverre med seier til Bardu. Når vi hadde spilt kampen og skulle kjøre til hotellet, fikk vi nærmest sjokk da vi kom ut i kulda. Det var nemlig 23 kuldegrader der! Gud, det var kaldt.
Senere dro vi ut å spiste og de fleste på laget dro på en pub like ved hotellet.
På søndag var det opp klokka halv ti og spise frokost, pakke og kjøre til Sørreisa. Der skulle vi spille klokka tre. Vi tapte denne kampen også, haha. Men det var i alle fall en kjempemorsom helg!

Da var det altså mandag og nok en uke med skolearbeid, eller denne uken har vi faktisk veeeeldig lite å gjøre. På torsdagen begynner vi med film og det gleder jeg meg veldig til! :D
Nå sitter vi bare å redigerer bilder og hører på musikk osv. Deilig dag etter en slitsom helg.
Har ikke så veldig mye mer å si akkurat nå, så jeg kan heller skrive et innlegg senere.
Snakkes! :D

(På bildet: Ina)

Ingen kommentarer: