fredag 20. februar 2009

Fredag


I dag fikk vi tilbud fra skolen om å se Max Manus på kino. De fleste som hadde fått tilbudet var der, så kinosalen var nesten full. Det skjønner jeg ganske godt i grunn, for det er en kjempebra film synes jeg. I alle fall til å være norsk.

Etter at filmen var ferdig dro vi opp til skolen igjen, der jeg skulle ta bilder av Miriam og Truls, kjæresten hennes. Det var kjempe moro og jeg fikk mange fine bilder siden de slapp seg løs foran kameraet og gjorde det jeg ba om, hehe. Så jeg har redigert en del bilder til nå da. Når jeg kom hjem begynte jeg så smått å pakke klærne jeg skal ha med meg til Narvik, der vi skal spille fire håndballkamper :D Blir jo litt gøy siden det er med et nytt lag. Skal være med 18-årslaget pga mangel på spillere.

Nå sitter vi, jeg og Lena, og ser på tv, blogger og spiser potetgull. NAM. Det er lov å kose seg litt på en fredagskveld, hehe :D
Meeeeeen nå har jeg ikke mer å si, så vi snakkes!