torsdag 12. februar 2009

Vaskedugnad

Her koser Tim seg med ei nystekt vaffel :p



Nå er jeg akkurat kommet hjem fra skolen, hehe. Vi har spist pizza og vafler og hatt vaskedugnad i Ungdommens Mediehus, et stort hus som vi har tatt i bruk som bl.a. studio og klasserom. Senere skal vi kanskje få fikset lokalradio og lokaltv i sammarbeid med Trollfjordkraft. Det kan bli sykt morsomt så jeg gleder meg!
Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye i dag. Hadde stort sett bare medietimer, bortsett fra tre timer engelsk, men engelsk læreren var syk, så vi fikk se Borat, haha. Senere så dro jeg og Lena ekstra tidlig til idrettshallen for å trene. Vi skal snart på fylkesmesterskap i handball, så vi trente en del handball før gymtimen :D

Nå er jeg utrolig trøtt, så skal gå å legge meg.
Vi snakkes!

Ingen kommentarer: