torsdag 19. februar 2009

Sinus og cosinus?

Nå har vi mattetime. Noen av oss er ferdig med oppgavene så vi gjør andre ting.
Jeg skjønner ikke dette noe særlig! Definisjon av sinus, cosinus og tangens....Gah!
Dagen begynte veldig bra. Vi startet med en og en halv time på Friskhuset og det var deilig!
Der løp de fleste på tredemølla en stund før de tok i bruk de andre apparatene. Lena og jeg hadde en kort intervalløkt, før vi gikk videre for å bygge muskler :D
Snart er det trening og deeet gleder jeg meg til! Nå er jo Lena også såvidt begynt på håndball, så nå blir treningene enda morsommere. Til helga skal jeg kanskje til Narvik å spille for 18-årslaget, siden de er få spillere og skal spille fire kamper, men får se hva det blir til, har ikke bestemt meg helt enda.
Meeeen jeg skriver et innlegg senere om jeg har noe mer på hjertet ;)
Snakkes!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Så fint bilde, Maria! :)

Maria sa...

Hehe, æ syns det va litt...snålt?!
Men takk uansett :D